søndag 2. juni 2013

Vertsfamilie!

Hei!
Jeg har laget denne bloggen for å blogge om utvekslingsåret mitt i Argentina 2013/2014. Jeg reiser 22 august 2013 og blir til 17 juli 2014. På bloggen blir jeg å skrive om hva jeg gjør, legge ut bilder og dele hvordan det er å være på utveksling!

Jeg har nå fått vertsfamilie, og syntes det var en fin anledning til å lage det første innlegget på bloggen:)
Jeg skal da bo i Salta som er en ganske stor by nord i Argentina. Familen består av mor og far på 41, en jente på 11 og en gutt på 16. Det er faren som jobber og moren er hjemme å tar vare på huset. Jeg legger med noen av de bildene jeg har fått til nå! :)

 Kjøkkenet og vertsbroren
 Huset
Stua

Syntes at huset ser veldig koslig ut, og familien virker greie! Gleder meg super masse:D
Kommer nok et innlegg når det nærmer seg avreise i august!

1 kommentar:

  1. Så utrolig gøy! Linker deg jeg, skal selv til Brasil men vurderte Argentina også:D morsomt med litt utradisjonelle land! http://kesis.blogg.no

    SvarSlett